Tuesday, March 27, 2007

Hur går min ickerökning nu då?

Jag måste berätta. Jag är så glad. Igår kände jag inte ens suget efter en cigg. Och jag känner mig fräsch. Okej inte så fräsch kanske men jag känner mig fräsch. Några dagar har gått sedan jag av misstag sök i mig lite rök. Så jävla onödigt det var. Men det känns iallafall bra nu. Jag vill inte röka.

Och alla som säger att det är så svårt att sluta röka. Ja det är det. Men det är bara riktigt jävla besvärligt de första dagarna. Sen blir det bara lättare och lättare hela tiden. Så vad väntar du på? Sluta upp med rökningen. Du kommer känns dig så mycket bättre när du blir av med det begäret. Allt som krävs är lite vilja, tuggummi och en virknål. Sen är det bara att sluta.

Pingat på intressant. Läs mer om rökning, virkning.

No comments: